2021. jún 03.

Nélküled

írta: Gray mouse
Nélküled

    Sokadjára pereg le előttem a pillanat... Mindketten tudtuk, hogy utoljára látjuk egymást. Rám néztél tengerkék szemeddel, benne az összes csalódottságoddal, az elveszett reménnyel, a fájdalommal, kínzó csend telepedett ránk. Törékeny tested mellé hajolva, megsimogatva a karod csak annyit tudtam mondani, hogy sajnálom... Mindkettőnk szeme megtelt könnyel, és szavak nélkül is tudtuk, ebben a szóban benne van az összes szeretetem, a hálám, az életem...

   Cikáznak a fejemben a gondolatok. Keresem a megfelelő közös történetünket, ami leírja, milyen is volt a kapcsolatunk.. De nem találom. Csak az érzés van meg, hogy mindig itt voltál nekem. Tudom, hogy nélküled nem olyan lennék, mint vagyok...

   Nélküled talán sosem tapasztaltam volna meg a teljes elfogadást. Születésemtől fogva úgy szerettél, amilyen voltam. Ismerted a hibáimat, de sosem bántottál miatta. Terelgettél ha kellett, és ha hagytam, de a szeretetünket ez sosem törte meg. 
   Nélküled sosem éreztem volna különlegesnek, szépnek, okosnak, bátornak, példaértékűnek magam. Talán nem is vagyok az, de Te annak láttál, bátorítottál, dicsértél, tudtad, hogy Neked elhiszem. 
   Nélküled sosem tudtam volna meg, milyen feltétel nélkül bízni valakiben. Tudtam, hogy bármit elmondhatok. Megértő és elfogadó leszel. Minden ítélkezés nélkül fogsz véleményt vagy tanácsot adni. 
   Tőled tanultam a tartást, amivel a legnehezebb helyzetet is emelt fővel lehet végigcsinálni. Hogy ne befolyásoljon mások mit és hogyan tesznek, én tegyem azt, amiben hiszek. Hogy a büszkeség hatásos fegyver a rosszindulat ellen. Ha megbántanak, álljak odébb. Nem kell visszavágni, elég átnézni a másikon. Gyerekkoromat végigkísérte a védelmező szereteted, felnőttként bizalmasom és támaszom voltál önzetlenül, hiszen sosem vártál cserébe semmit... Megelégedtél azzal, hogy megkérdőjelezhetetlenül tudtad, hogy szeretlek...
   Nélküled, a szereteted nélkül, amivel végigsegítetted az életem nem lennék az, aki vagyok... 

         Drága Keresztanyu...Nélküled, a szereteted nélkül az életem már sosem lesz olyan, mint szeretném...

 

   

Szólj hozzá