2019. feb 10.

Tüske

írta: Gray mouse
Tüske

   Azt mondta, nem kell mindent leírni.....És igaza volt...Tudom, nem akart megbántani, hiszem, hogy jó szándékkal mondta. De:

    30 éve az életem az anyaságról szól. A gyerekek körül forog a világ, és boldog vagyok. De pár éve rátaláltam az írásra, és akkor valahogy kerek lett minden. Sokáig nem tudott róla senki, aztán volt egy osztálytalálkozó, ahol mindenki elmondta magáról azt amit fontosnak tartott. Én annyit mondtam, hogy van három gyerekem, és tényleg úgy éreztem, ennél többet nem érdemes rólam tudniuk. Büszke vagyok rájuk és szeretem őket, ők, az anyaság a legfontosabb az életemben.

   De tényleg csak ennyi vagyok??? Nem....Azt gondolom, az anyaságon túl valahol ott van az ember. A gondolkodó, az érző, az esendő...Így együtt vagyok ÉN. S van, hogy rám tőr a vágy, hogy számomra fontos embereknek megmutassam a blogot. Egy kezemen meg tudom számolni hányan vannak ők, akiknél azt éreztem, akarom , hogy lássa az Embert is. Hogy nem kellett volna?... Nem tudom...Nem bántam meg. Örülök, hogy többet mutattam nekik magamból, mint amit általában az emberek láthatnak.

  Igen, talán nem kell mindent leírni. Bár nem írok le mindent, de talán tényleg többet mint kellene. Elgondolkodtatott amit mondott...Mégsem tudok változtatni. Amíg jó nekem, addig írok ( majdnem ) mindenről. Ha már nem lesz jó, akkor majd nem írok...semmiről.

   Addig egyet tudok ígérni, Róla nem fogok........Hisz' fontos a véleménye...

TVISEK~1.JPG

 

Szólj hozzá