2010. júl 31.

Álmodtam egy lakást magamnak.....

írta: Gray mouse
Álmodtam egy lakást magamnak.....

........Sajnos még nem állok a kapui előtt.Talán soha nem is fogok...A legtöbb amire számíthatok, egy kis nyugodt szoba egy öregek otthonában.De az az enyém lesz!!!Addig álmodom..........

Már hosszú évek óta tervezgetem milyen is lesz a házam, ha egyszer lesz.Persze inkább csak a hangulatát tudom biztosra, a részletek változnak. De tegnap éjjel megálmodtam, és tetszett.Azt éreztem mint pár éve mikor beléptem egy szobába:

 Hosszú utat tettem meg amíg ott lehettem az ajtóban.Az volt a fontos, hogy ott vagyok, nem háznézőbe mentem, így nagy elvárásom nem volt a lakás felé. De mikor beléptem a szobába, elállt a lélegzetem.....Nem a luxustól, nem egy-két bútor, kiegészítő szépségétől, hanem mert az ÉN szobámba léptem. A hangulata, a színek, a bútorok, a dísztárgyak, a lámpák......mind, mind az én megálmodott szobámat idézték. Úgy szerettem ahogy volt!!! :) Bármennyire is próbáltam hibát találni, nem leltem.Még talán a férfit sem cseréltem volna le benne.....bár azt azért még átgondolnám! :)

 Hát a mostani álmomban is ezt éreztem. Azt, hogy hazaértem, minden tárgy a helyén volt, az egész hangulata olyan volt amire vágyom. Aztán persze arra ébredtem, hogy a kezem belelóg a bilibe........De ha becsukom a szemem, minden apró részletre emlékszem.........s álmodom tovább.

Szólj hozzá

álom lakás otthon