2013. aug 29.

Érdektelenség

írta: Gray mouse
Érdektelenség

   Nem szeretek szerepelni...sem a középpontban lenni. Aki kicsit is ismer, egész biztos igazolná. Sokkal inkább szeretek háttérben meghúzódni a szürkeség álcája mögé bújva...Talán ez a blog megcáfolni látszik ezt az állítást, de mindenki elhiheti, nincs itt semmiféle ellentmondás. Itt a blogon megmutathatom   "mindenkinek" azt az oldalamat amit a valós életben csak nagyon kevesek látnak. Mondhatnám, talán kissé nagyképűen, hogy a  kiválasztottak....Azok, akiket olyan fontosnak, vagy olyan közel érzek magamhoz, hogy " megérdemlik". Tudom, ez inkább büntetés mint jutalom számukra, de hát ez van! :))) 

   Nem tudom hány olyan ember van aki olvassa a blogot, és tudja is, hogy én írom. Néha jó lenne tudni, vajon hányan jöttek rá maguktól? Néha megerősödik bennem a vágy, hogy pár embernek megmutassam....Aztán el is hessegetem az ötletet, de van akit nem tudok kiverni a fejemből. Szeretném, ha látna "engem" . Nem azt akit bárki láthat, hanem engem, úgy igazán. Igen, azért bennem is működik az ego, és néha felszínre kívánkozik. És olyankor érzem, hogy szeretném ha tudná...szeretném ha olvasná, és értené. Akkor is, ha az így kapott kép kevésbé lesz szerethető. Akkor is, ha csalódni fog bennem, mert nem ilyennek látott eddig. Nem érdekel, hogy esetleg kinevet, vagy csak legyint, hogy mennyi ostobaságot hordok össze....Nem azért szeretnék magamból többet adni, hogy jobbnak, okosabbnak, intelligensebbnek, vagy Uram bocsá' bölcsebbnek lásson. Csak azért, hogy olyannak ismerjen amilyen vagyok....

pierot6.jpg

  Igen, belátom, van, hogy nagyon vágyom arra, hogy Ő akarja tudni milyen ember vagyok. De sajnos mint oly sok mindenhez, ehhez is kevés a vágy. Mert én hányhatnék cigánykereket az utcán ( ha tudnék ) , öltözhetnék "szép ruhába" , magamra festhetném a szivárvány összes színét, akkor sem lenne kíváncsi rám.  Hát akkor hogyan is remélhetném, hogy ekkora érdektelenséget képes lenne legyőzni ez a pár írás?...Félő, e bloggal, és az összes többi próbálkozással a legtöbb amit elérnék, hogy nevetségessé válok.....Persze a közönynél talán még az is jobb :)))

Szólj hozzá

férfi szerelem kapcsolat vágy érzés