2012. máj 09.

Verseny(szellem)

írta: Gray mouse
Verseny(szellem)

   Ismét egy horoszkópos intelem: "Ha versenyhelyzetben érzed magad, könnyen kiszállsz az ismerkedésből. Pedig most nyugodtan vállalhatnád a megmérettetést!"

  Tegyük fel, tényleg benne lennék egy ismerkedésben. Tegyük fel, tényleg úgy érezném, versenyeznem kéne valakivel. Egy konkrét személlyel, vagy egy szellemmel, aki csak az én képzeletemben élne. Tényleg versenyeznem kéne? Vannak kétségeim...

  Lehet, ez túlontúl kényelmes hozzáállás, lehet pont ezért vagyok egyedül, s még leszek is egy ideig, de úgy érzem, nekem nincs kedvem versenyezni. Ha kellek valakinek, akkor kelljek olyannak amilyen vagyok. Hitesse el velem, hogy pont rám várt, engem keresett, s pont engem akar. Hitesse el velem, hogy számára nincs jobb, okosabb, szebb...

  Persze tudom, hogy mindig lehetne szebb, okosabb és jobb embert találni, de akkor miben is kellene megmérettetni magam? Ha van is olyan nő akinél esetleg szebb vagyok, lehet, hogy ő okosabb. Ha van olyan akinél okosabb, akkor ő lehet szebb, vagy mosolygósabb, vagy sportosabb , vagy jobban főz, vagy kevésbé állnak ketté a fülei. Hisz mindenkiben van valami legyőzhető, s valami legyőzhetetlen...

  S még ha versenyezhetnékem is támadna, akkor sem tudom, mit kellene tennem?  Legyek okosabb, hisz' attól többnyire megijednek a férfiak. Legyek inkább szőkébb? Attól meg én ijedek meg. Legyek szebb? Na, ez már egy lerágott csont, s nem is akarok erről többet írni, mert még újra megtalál egy kozmetikai szalon. :) Legyek kedvesebb, vagy viccesebb? Esetleg szerényebb vagy bevállalósabb? Mégis mi az amiben le kellene győznöm másokat? Azt gondolom, ha valaki megkedvel, nem akarja, hogy más legyek. Ha pedig tőlem várja a segítséget, hogy engem válasszon vagy a "versenytársam", könnyű szívvel segítek neki: Válassza a másikat...Jobban jár!

   Nem, azt hiszem nem fogadom meg a csillagok tanácsát. Nem kívánok versenyezni....Sem most, sem máskor... Inkább várok egy olyan férfira, aki nem restell belefektetni sok-sok energiát abba, hogy elhitesse velem, úgy szeret ahogy vagyok......Bár meg kell mondjam, nem lesz könnyű dolga! :)

Szólj hozzá