2011. sze 22.

Bazári majom

írta: Gray mouse
Bazári majom

     "Mindegy hogy mit, csak beszéljenek rólam!" -vallotta Gábor Zsazsa.

   Mindegy miért, csak nézzenek meg a férfiak! -gondolja sok nő. Hisz' mi másért plasztikáztatnák magukat oly sokan?! Még olyanok is, akik igazán csinosak, szépek voltak előtte. Csak ugyebár sok a csinos, szép nő, így nem voltak elég feltűnőek. Hát vesznek maguknak extra méretű melleket, töltetnek maguknak kacsacsőr formájú szájat, és még ki tudja milyen módon csúfítják el magukat. Mert azt gondolják, ezzel vonzzák a férfitekinteteket magukra. Egy cél lebeg előttük, mássá, különlegesebbé válni mint a többség, hogy észrevegyék őket. S ha ez másként nem megy, hát legalább a kirívó megjelenésük miatt figyeljenek rájuk. Mert így megfordulnak utánuk a férfiak, és ezért bármit bevállalnak.

  Ó ha tudnák, hogy teljesen fölösleges annyi áldozatot hozni a pásztázó tekintetekért! Elég ha vesznek egy fura formájú bicajt. Mert bizony soha annyi férfi nem fordult meg utánam, mint mióta kedvenc kerómmal járom a várost! :)

  És ami a meglepő, élvezem ezt az állapotot. Pedig emlékszem még azokra az időkre mikor nagyon zavart ha megnéztek az utcán. Kisgyerekként ha megdicsértek, milyen aranyos, szép kislány vagyok, szégyenlősen bújtam anyukám háta mögé. Később mikor nagylány lettem, lesütött szemmel mentem az utcán ha észrevettem, hogy néznek. Sértett és dühös voltam, hogy úgy bámulnak mint egy bazári majmot. Nővé válva sem kezeltem jobban a helyzetet, véletlenül sem öltöztem kihívóan, engem ne a külsőm alapján ítéljenek! - gondoltam. Zavart ha megnéztek....pedig akkor még talán volt miért....Aztán minél kevésbé volt mit nézni rajtam, annál jobb érzéssel vettem tudomásul ha mégis megakadt valaki tekintete rajtam.

   S most itt vagyok középkorú nőként (hú de fura kimondani!:) ), és végre nem sütöm le a szemem, sőt elégedett mosollyal veszem tudomásul, és egyáltalán nem érzem zavarban magam ha látom ahogy a férfiak megfordulnak az utcán .....a bicajom után. :)

 

Szólj hozzá