2010. júl 19.

Olvad a panel

írta: Gray mouse
Olvad a panel

Olvad a panel, vele olvadok én is........Nagyon meleg van, és ezzel még nem mondtam semmit. Aki nem a vízparton tölti ezeket a napokat, érti mit érzek.Itt pilledek a 30 fokos szobában, ablakot nyitni nem lehet, hisz kintről csak még melegebb jönne be. Próbálok valami elfoglaltságot keresni, de semmi nem tudja feledtetni, hogy izzadok mint a ló. Egyetlen előnye a hőségnek, hogy megvan a napi 2 liter vízfogyasztásom......igaz úgy érzem, a dupláját ki is izzadom. Tudom, tudom....meleget kell inni! De ki az az őrült, aki ilyenkor meleg teára vágyik?  Mindig ezek a jó tanácsok, amit csak valami önsanyargató ember tud betartani. Én minden javaslat ellenére hideg vízre, fagyira vágyom, hideg vízzel tusolok már sokadszor, képtelen vagyok besötétített szobában lenni ,így viszont tűz be a nap....akkor ne csodálkozzak, hogy rosszul viselem a meleget.Legszívesebben fognám az ollót és tüsire vágnám a hajam,mert az is csak melegít.Nyűglődöm......

 Itthon vagyok szabadságon, és ki sem lehet mozdulni.Mehetnék kirándulni, kószálhatnék a városban, ehelyett itt szenvedek a semmittevéstől. Most sajnálom igazán, hogy nem vagyok plázacica.......Nekik most jó! Valahogy elvergődtek a Centerig , és most ott kellemes hűvösben nézelődnek, sütiznek, vadásszák a pasikat........Hát igen, élni tudni kell!!!

 

Szólj hozzá

blog hőség kánikula