2010. feb 18.

Doki

írta: Gray mouse
Doki

Hát tegnap elmentem orvoshoz..Ahhoz,akinek 15 éve leadtam a betegkártyám,hogy szeretném ha ő lenne a háziorvosom.Féltem,hogy majd jól lecsesz,amiért felé sem néztem ennyi ideje,de fölöslegesen aggódtam.Leszarta az egészet.Az asszisztens ugyan hüledezett,állítólag 5 évenként el kellene menni....Igazat adtam neki...máig. De ne szaladjak elébe a dolgoknak.Szédülök,ingadozik a vérnyomásom,légszomjam van már akkor is ha gyaloglás közben beszélek.Tudom,ne beszéljek...ennek többen is örülnének a környezetemben!Gondoltam,kivizsgál,mégis mi a fene bajom van.A szédült tyúkkal még kiegyeznék,de a többi azért aggaszt.A vizsgálat abból állt,hogy az asszisztens megmérte a vérnyomásom,és a doki írt egy beutalót vérvételre,mivel ez több minden tünete lehet.Fel sem állt az asztaltól,de én elégedett voltam....labor....végülis ezt akartam,gondoltam,ez lesz a kezdet.Na ,ma visszamentem az eredménnyel,gondoltam,jön a következő lépés,EKG,neurológia,szívultrahang stb.....Nem mintha nagyon szeretnék orvoshoz járni,de ha már elindultam,gondoltam tudjam már meg, mitől vagyok szarul.Az orvos megnézte a leletet,megnyugtatott,semmi bajom,kimerültem...ennyi. Ne hajtsam túl magam, és kerüljem a stresszt. ( Oké, ez menni fog. :) ) Mindezt úgy,hogy még a szívverésem sem hallgatta meg.....Hát én hiszek neki,hisz a fene akar beteg lenni ha nem muszáj.Csak azt nem tudom,minek kellene 5 évente menni ha nincs panaszom?Mit csinálna???Mert így,hogy volt okom,még így sem vizsgált meg.A korom miatt sajnos nem kell újabb 15 év,hogy elmenjek hozzá.........de nagyon meg fogom gondolni.Inkább megvárom amíg elvisz a mentő a sürgősségire........az úgyis tetszett a filmekben.Na megyek gyógyulni....

Szólj hozzá

orvos egészség