2013. okt 17.

Keresem a szót

írta: Gray mouse
Keresem a szót

   Lassan elcsendesedik az együttes körüli felhajtás....Sokan, sokféleképp reagáltak a folytatásra, az új énekesre, Tóth Zoli kilépésére. Mikor felocsúdtam az első sokkból amit Cipő halála okozott, rögtön éreztem, a Republicnak vége....Számomra mindenképp. Teljesen mindegy lesz-e, és ha igen, akkor ki lesz az új énekes, teljesen mindegy milyen néven folytatják, én több Republic koncertre nem megyek el. Szívesen meghallgatom a dalaikat bármelyik amatőr zenekartól, de Cipő nélküli Republic koncertre nem vagyok hajlandó elmenni. Szerencsére bármikor elővehetem valamelyik cd-t, vagy rákattinthatok egy videóra a YouTube-n, így nem kell lemondanom a zenéjükről. De megakarom őrizni utolsó emléknek róluk a tavalyi gyulai koncertet, ahova átbicajoztunk, és a vaksötétben túlélő túraként tekertünk haza. Nagyon dühös voltam Cipőre, mert hogy finoman fogalmazzak, nem épp józanul énekelte végig a koncertet. De számomra teljesen érthetetlen módon így is tökéletesen tudta a szöveget és hamis sem volt. Sokan még józanul sem tudják ezt produkálni! :)))  Dühös voltam rá, és most is az vagyok. Mert ha jobban vigyáz magára, talán akkor még itt lenne....Hiányzik....Itt állok összekuszált gondolataimmal magamra hagyva. Tudom, ha élne, születne egy dal, amely rám találna, s melyben rátalálnék arra a pár sorra, ami megkönnyítené elfogadni. Ami segítene megérteni, hogy keveredtem ilyen helyzetbe? ...De nincs többé....És keresgélek a jól ismert dalok között....Érzelmeim közt elveszve, kétségbeesetten keresem a választ,.. 

 

  

Szólj hozzá