2013. feb 07.

Futottak még...

írta: Gray mouse
Futottak még...

   Azt hiszem, számomra a verseny véget ért. Egy ismerősöm sokat mondogatott szavaival élve, a " futottak még " kategóriában végeztem. Bár ő mindig is mondta, hogy a magunkfajta, nem nagyon bízhat másban. Ne is számítsunk előkelőbb helyezésre ebben az életben. Igazat adtam neki, de titkon reméltem, és most is hiszem, van olyan pálya, (  nem erre a pályázatra gondolok, csak úgy általában ) , ahol számunkra is terem babér. Persze anélkül, hogy nagyon le kellene adnunk az igényeinket, a vágyainkat. Pedig úgy azért könnyebb lenne!

   Szóval a Bloggerina pályázat..... Hát, szerencsére lefutott a kezdeti magas látogatottság, a nyesett szárnyaim is kinőttek. Így semmi akadálya, hogy újra publikusan írjak. Nem tudom lesz-e új olvasóm, olyan aki a pályázatnak, a megosztásoknak köszönhetően talált ide. Aki beleolvasva a bejegyzésekbe, késztetést érez majd, hogy vissza-vissza térjen az oldalra. Nagy tömegre azt gondolom nem kell számítanom, és ez azért megnyugtat. Úgy hiszem, minden marad a régi kerékvágásban. Legalábbis nagyon remélem, mert szeretnék továbbra is őszintén, cenzúrázatlanul írni.

   Lehet van aki úgy érzi, kudarc számomra ez a helyezés. De nem az! Lehetne ugyan elemezgetni, hány szavazatot kapott a blog, és miért annyit. De nincs jelentősége.Tudom, mit kellett volna tennem, hogy több legyen. Csak az már olyan helyzetet teremtett volna, mely már ártott volna a blognak, s talán nem is íródna tovább. Na az lett volna az igazi veszteség! Na nem az emberiségnek, csak szerény személyemnek. Igen, lehetett volna még pár szavazatot gyűjteni. Persze akkor sem kerültem volna be az első 50-be, és akkor már mindegy, hogy 51. vagy 110. vagyok. Így azt hiszem jól döntöttem, hogy időben leálltam a népszerűsítéssel. Ha bánok valamit, akkor azt, hogy egyáltalán belevágtam. ..Azért köszönöm mindenkinek a szavazatát és a népszerűsítést! Nem rajtatok múlt!

   Szerencsére lefutott a verseny....Az élet és a blog folytatódik....A magam örömére!

  

Szólj hozzá