2013. jan 22.

Félig-meddig bátorság

írta: Gray mouse
Félig-meddig bátorság

   Ennek az évnek a feladata a csillagok szerint, hogy meg kell barátkozzam olyan tőlem idegen kifejezésekkel, mint a bátorság és az önmagam előtérbe helyezése. ....Nem lesz könnyű, főleg az utóbbi. De valahol mélyen érzem, tényleg változás közeledik. Persze azt nem tudhatom biztosan, hogy ez jó lesz vagy sem, de nincs más lehetőség. valaminek történnie kell!

   Vártam....Egy ideje vártam, hogy majd úgy alakítják tőlem független események a dolgokat, hogy nem tudom kikerülni a változást. Vártam, de nem történt semmi... S mivel a napokban biztató mosollyal közölték, hogy szerencsére ( ? ) engem nem ér el az új idők szele, hát kénytelen vagyok magamtól kitalálni valamit. Mert ezt, így már nem akarom. Nem tudom mi erősített meg ebben az elhatározásomban. Talán Apu tavalyi betegsége és halála is átértékelésre késztetett bennem dolgokat. Lehet, egy régi munkatárs nagyon kedvemre való állásajánlata, amit sajnos "papír" híján kénytelen voltam visszautasítani is belejátszott, vagy talán egy baráti beszélgetés elejtett félmondatai ébresztettek rá, ideje kicsit jobban figyelnem az életem alakulására. Mert ha én nem fogok, akkor ki más tenné?   Igen, érzem, eljött a változtatás ideje.

     

   Talán ennek az első óvatos lépése volt, egy bejegyzés megosztása az ismerőseim között. Na nem mintha sokan rám ismertek volna, de nem is ez volt a cél. Sőt, inkább féltem tőle, bár be kell vallanom, mikor visszajelzést kaptam egy régebben volt főnökasszonyomtól, akit nagyra tartok, az azért meghatott. Mikor elhatároztam, hogy bátor leszek és kirakom a kirakatba a bejegyzést, nem tudtam mire számítsak. Talán páran elolvassák, esetleg egy -kettőbe beleolvasnak - gondoltam. De nem igazán törődtem vele mi lesz a sorsa, esetleg a következménye. Aztán persze nagyon meglepődtem , és kavarogtak az érzések bennem mikor egy csomó lájkot kapott, és jó páran el is időztek az oldalon. S persze jött az ijedtség, és gyorsan visszavontam pár olyan írást ami azért meggyorsította volna a változást..  :)  Így sajnos az ajánlott barátkozás a bátorsággal csak olyan félig-meddig sikerült, de az ember nem tud kibújni a bőréből. És persze nem felejthetem el, hogy azért van különbség a bátorság és a vakmerőség között! Ezért egyenlőre legyen elég ennyi, hisz' még csak január van! :)

Szólj hozzá