2012. máj 25.

Ricky....avagy A kivétel erősíti a szabályt! :)

írta: Gray mouse
Ricky....avagy A kivétel erősíti a szabályt! :)

  Meglátni és megszeretni egy pillanat műve volt....Sok éve, amikor megláttam az első klipjét a Maria-t, örökre szívembe vésődött az akkor nálunk még ismeretlen énekes neve. Persze később az egész világ megismerte,  gyorsan népszerű lett. Ami nem csoda, hisz igen fülbemászó dalokat énekelt, és hát a külleme sem volt elhanyagolható. De az én zenei ízlésemet ezek nemigen befolyásolják. és ritka, hogy a slágerek legyenek a kedvenceim, s az aktuális sztárok sem szoktak különösebben rám hatni.

  De ő, és a Maria más volt. A stílusomtól nagyon távol állt, mégis nagyon szerettem, és szeretem a mai napig. A kisugárzása olyan hatással volt rám még a tv-n keresztül is, hogy feledtetett velem minden zenével kapcsolatos elvárást. Imádtam. Nem zavart, hogy nem rockzenész, nem zavart, hogy nem váltja meg a világot a dalszövegeivel. Egyszerűen felszabadító volt, mindig jó kedvem lett ha meghallottam, semmi nem tudott visszatartani attól, hogy táncra perdüljek. Igen, azt hiszem Ő, és ez a dal kihozta belőlem a NŐ-t!  Hát kell ennél több? :) 

 

Szólj hozzá