2010. aug 20.

Tüzijáték

írta: Gray mouse
Tüzijáték

  Akkor most lemondtunk, vagy nem? Arról volt szó, hogy lemondunk a tűzijátékról az árvízkárosultak javára..... Ahhoz képest mindenhol volt tűzijáték! S akkor most mi van a segítségre szorult emberekkel? Valószínű nem lepődtek meg........Sok úgysem jutott volna nekik a pénzből. Persze tudom, a tűzijátékra szánt pénzt megkapták ( valakik) , de valamiből mégis lett tűzijáték! Nem lehetett volna azt is hasznosabban elkölteni? Személy szerint én nem hiányoltam volna ha nincs ez a pár perces csinnadratta, legalább azt hihettem volna, tettünk valami hasznosat. Évek múlva is úgy gondoltunk volna erre a napra, hogy akkor a fényorgia helyett rászorult emberek segítségével ünnepeltünk.

  Persze én is megnéztem ha már volt, de azt hiszem ez az a helyzet , mikor a káposzta sem maradt meg, és a kecske is éhen maradt..Az embereknek is hiányérzetük volt , hisz érthető módon nem nyújtotta a megszokott színvonalat az este, és a segítségre szánt pénz is megcsappant. Sajnálom, hogy így alakult.......s elsősorban nem magam miatt.

Szólj hozzá