2013. okt 15.

Büdös a munka?

írta: Gray mouse
Büdös a munka?

   Hányszor, de hányszor fog ez a mondat elhangozni a következő napokban?! Annyira tudom mi vár rám! De nem akarok törődni vele. Nem akarok mártírkodni! Nem akarok glóriát növeszteni a fejem köré...Ideje belátnom, ha én nem, akkor senki sem fog foglalkozni az én egészségemmel. Soha, senkinek nem lehetek olyan fontos mint saját magamnak. Bármennyire is nagy bennem a megfelelési vágy, mindenkinek nem lehetek jó. Így is, úgy is megtalálnak ha akarnak, nem lehet ellene tenni....Akkor meg mi értelme, kinek kellene bizonyítsak? 

relaxingcat.jpg

   Nem könnyű... Szó nélkül kellene tennem a dolgom. De mégis azt érzem, magyarázkodnom kell. Amiatt, ami nem az én döntésem....Akartam, nagyon akartam, hogy valami változzon a munkahelyemen. De nem kértem... És most mikor megtörtént, az van amire vágytam, rosszul érzem magam. Pedig sok ember velem örül....De pár nagyon nem... És én hülye, még mindig hajlamos vagyok csak őket meghallani...

   Pár éve mikor hasonló helyzetbe kerültem, én kis naiv még azt gondoltam, értem, a jól végzett munkám miatt került sor a változtatásra. Majd kiderült, tévedtem....Valaki ellen szólt a döntés, csak épp én voltam a szerencsés, aki jól járt. Most már nem is keresek semmiféle magyarázatot, egyszerűen próbálom pozitívan megélni az új helyzetet....Tudom, hogy nem miattam alakult így. De ha nagyképűnek tűnök is, akkor is azt kell mondjam, hogy megérdemlem....És mindenkinek, minden magyarázkodás helyett csak annyit mondanék: -  Igen, lehet, hogy büdös a munka....De ha büdös is volt, szó nélkül csináltam, és csinálnám tovább ha kellene...Amíg bírnám....De szerencsére, ha csak rövid ideig is, de nem kell! ...Köszönöm!

Szólj hozzá

élet egészség rosszindulat