2017. okt 18.

Kívánságkosár

írta: Gray mouse
Kívánságkosár

   De miről? - kérdeztem őszinte érdeklődéssel, mikor meghallottam a jobbító szándékú megjegyzést, hogy írjak valami másról . Szeretnék én a kedvében járni, de tanácstalan vagyok. Mi másról írhatnék, mint ami bennem van? Mindig is az emberek inspiráltak. Őket figyelve, helyzeteket átélve jöttek a gondolatok. Valami elindított egy érzést, ami óriásira dagadva itt kötött ki a "lapon". Igen, mindig az emberek késztettek írásra. Talán sokszor önmagam ismételgetem, de visszaolvasva a régi bejegyzéseket legalább én és más is láthatja mi az amiről stabil, és mi az amiről változó, változtatható a véleményem.

   Írnék én másról, csak tudnám, miről?! Hisz' mi másról írhatnék mint ami megérint? Jöjjön az szeretetből, vagy akár támadásból. Bármi ami hat rám, egy elcsípett félmondat, egy idézet, egy történet, vagy csak egy múló hangulat . Így kérek mindenkit, aki szeretné, hogy másról írjak, indítson el bennem egy gondolatot!...Bármiről. Akár itt az oldalon, akár a fenti e-mail címen.  Ígérem, nem hagyom szó nélkül....Az úgysem menne! :)))

Szólj hozzá