2011. már 16.

Emelt díjas sms

írta: Gray mouse
Emelt díjas sms

  Pár éve már érlelődik bennem a gondolat, hogy meg kellene szavaztatni az ismerőseimet, persze emelt díjas sms formájában. Mivel a tv csatornák elég jól profitálnak ily módon, gondolom én sem járnék rosszul. Több ötletem is volt, de az igazi még váratott magára. Legnagyobb esélye a hosszú haj - rövid haj dilemmának volt, de felmerült a szemüveg - kontaktlencse, vörös haj - fekete haj, nadrág - szoknya, sőt még a  rakott krumpli - töltött káposzta kérdés is. De mind elvetettem. Aztán tegnap megvilágosodtam! Kiszavazó show-t kellene tartani a munkahelyemen! Az egyik jelölt én lennék, a másik egy kolléga, aki nagyon elszántan küzd, hogy az én helyemre kerüljön. Talán sikerül is neki, vagy a helyezkedési technikája miatt, vagy mert én megunva az áskálódást lelépek. 

  És ekkor jött az ötlet, jó kis pénz üthetné a markomat, ha emelt díjas sms-ben megszavaztatnám a dolgozókat és a szülőket, melyikünk maradjon? Egyáltalán nem vagyok biztos abban, hogy én kerülnék ki győztesként. Két teljesen különböző személyiség állna szemben egymással. Vagyok én, aki kedves, figyelmes, szabálytisztelő ember vagyok, de nem tudok elég keménykezű lenni a gyerekekkel, s főleg nem tudok undok, bunkó lenni sem velük, sem a szülőkkel. És hát van ő, aki tud....

  Igaz ebben ki is merül a tudománya! Lehet ez kell a "népnek"?! De jó lenne tudni! Mert valljuk be őszintén, ki szeret olyan helyen dolgozni, ahol nem látják szívesen ?! S már úgyis benne van a mindennapokban annak a lehetősége, hogy munkanélküli leszek, tehát mindenképp nyernék. Ha maradok, bizonyosságot, hogy jó úton járok. Ha kiszavaznak, elnyerem a jól megérdemelt nyugalmat. Arról nem is beszélve, hogy akármi is lenne a végeredmény, jókora összeggel lennék gazdagabb. És itt, most ez a lényeg!

Szólj hozzá