2013. okt 21.

A lényeg

írta: Gray mouse
A lényeg

     Nem szeretem a készen elénk tálalt gondolatokat... Sokszor írtam már róla. De elém jött valami, amit nagyon magaménak érzek....És ami talán a blog lényege.

1378335_561117397274906_1408290341_n.jpg

   Sokan, sokféleképpen értenek engem, és sokféleképpen értelmezik a blogot. Van akinek okoskodást, magamutogatást, túlzott kitárulkozást jelent egy-egy írásom. Van aki szerint osztom az észt, meg szeretném változtatni, a magam képére akarom formálni az embereket...Azt is sokszor megírtam, hogy nem másoknak kezdtem írni, és még ha néha rossz irányba ki is siklik az egész, most sem ez a lényege. De ha már vállaltam, hogy publikusan írok, akkor csakis egy valami ad értelmet az egésznek. Az, hogy aki olvassa, az elgondolkodjon....Nem kell, hogy helyeseljen, nem kell, hogy úgy gondolja, ahogy én. Ki is nevethet, ingathatja elítélően a fejét....A lényeg, GONDOLKODJON...Találja meg a maga gondolatait, a véleményét....Nem, nem rólam....Egyszerűen arról, ami neki eszébe jut a posztról...az életről... a saját életéről....És ha semmi nem jut eszébe?...Hát ne olvassa tovább...Ilyen egyszerű ez!

 

 

Szólj hozzá

blog gondolat tanulás ember